Про дистанційний курс


Дистанційний курс "Формування і оцінювання навичок безпечного і відповідального використання Інтернету" розрахований на  педагогічних працівників, учнів та усіх охочих, хто прагне розібратися з безпеками, які криються у мережі Інтернет.

Набуті під час навчання навички допоможуть користувачу Інтернету  критично оцінювати ресурси мережі та уникнути неправдивої та шахрайської  інформації, яка може мати негативні наслідки.


Дистанційний курс  "Формування і оцінювання навичок безпечного і відповідального використання Інтернету" розміщено на платформі Віртуального університету «Інноватика та інновації» Науково-методичного центру м. Енергодара.

Методичний супровід курсу: Ласкова Н.О., методист НМЦ.
Автор електронної розробки та тьютер: Московська М.М., керівник ММО вчителів інформатики, вчитель інформатики ЕЗОШ № 7.

Терміни навчання: 3 тижні.
Контакти тьютера: e-mail: marinamoscows7@gmail.com

За результатами успішного навчання учасники  дистанційного тренінгу отримують сертифікат  Науково-методичного центру.

Реєстрація учасників дистанційного тренінгу відкрита:
І поток з 28.11.2016 по 05.12.2016

Форма для реєстрації

1 Response to Про дистанційний курс

4 января 2022 г. в 07:13

Всім привіт, сьогодні продуктивний день. Працюю над своїми проектами, які потрібно виконати протягом наступного тижня, а також розробляю нову стратегію для досягнення своїх бізнес-цілей. Я говорю про містера Педро, посадовця з позик, який допоміг схвалити мою позику для відкриття мого бізнесу за ставкою 3%, тож я дуже сподіваюся, що в найближчі тижні я зможу відновитися і не дозволити нічому мене тримати. вниз. Я ненавиджу, що кожен день відбувається по-різному, і я просто ненавиджу те, що я відчуваю. Я готовий бути тією людиною, якою я був понад рік тому, яка на шляху і знає, що важливо, міцного здоров’я та йти до своїх цілей. Я просто вірю, що повернуся на правильний шлях, а також з нетерпінням чекаю багатьох змін у моєму житті протягом наступних кількох тижнів. Тримайте мене в своїх думках, вся позитивна енергія дійсно потрібна.
для бізнес-кредиту.особистої позики, автокредиту, житлового кредиту та іншої фінансової допомоги.
Щоб отримати позику, зв’яжіться з паном Педро на pedroloanss@gmail.com.

Отправить комментарий